La Diada de Sant Jordi, igual que altres celebracions catalanes, no sempre cauen quan un desitja. És per aquest motiu que el proper 27 d’abril a les 12 del migdia, el Cellers Carol Vallès celebrarà , en diferit, el seu particular Sant Jordi i convertirà el celler en un espai de dià leg, cultura i vi amb la presentació de Mort en diferit, el nou llibre del periodista Toni Aira.
En un entorn privilegiat, entre vinyes, els assistents tindran l’oportunitat de gaudir d’una conversa exclusiva (maridada amb vins i caves) entre l’autor i el propietari del celler, Guillem Carol, explorant les idees i reflexions que donen forma a aquest fascinant llibre.
Amb una trajectòria consolidada en l’anĂ lisi polĂtica i la comunicaciĂł, Toni Aira desgrana en Mort en diferit aspectes clau del relat polĂtic contemporani, amb un toc de sĂ tira i misteri. La trobada promet una experiència Ăşnica, on literatura, el debat i la degustaciĂł dels vins i caves del celler es fusionen en una proposta cultural.
De què va?
El llibre narra com una gran nevada s’acosta a Barcelona, i deixa tancats i aĂŻllats sis tertulians i uns quants membres de la televisiĂł, a mĂ©s d’un convidat molt especial.
Arriben la neu, els llamps i els trons, i tambĂ© el primer mort. Max Margarit, el protagonista del llibre, es veurĂ immers, un cop mĂ©s, en una investigaciĂł espontĂ nia, al mĂ©s pur estil Deu negrets d’Agatha Christie, on tots seran sospitosos i possibles vĂctimes d’assassinat. Un nou cas ens submergirĂ en els entranyes de la televisiĂł, la polĂtica i els tertulians, principals protagonistes d’aquesta sĂ tira plena de misteri de Toni Aira.
Qui acabarĂ viu i qui morirĂ ? Un relat que ret homenatge als grans clĂ ssics del gènere de misteri i en què l’humor i la crĂtica al mĂłn periodĂstic i polĂtic hi sĂłn ben presents.
📍 Detalls de l’acte: 📌 Quan? 27 d’abril, 12h 📌 On? Cellers Carol Vallès, entre vinyes 📌 Qui? Toni Aira, periodista i autor, en conversa amb Guillem Carol